Audyt SEO. Optymalizacja stron
Audyt SEO to sprawdzenie czy serwis spełnia wymagania wyszukiwarek internetowych oraz czy jest przyjazny dla użytkowników serwisu. Znaczną część parametrów właściciel serwisu może sprawdzić sam, lecz aby wykonać audyt rozbudowanych serwisów wymagana jest wiedza i doświadczenie. Optymalizacja to wdrożenie wszystkich zmian które zostały zaproponowane w audycie.
Profesjonalny Audyt SEO stanowi podstawę do dalszych prac nad serwisem. W zależności od aktualnych potrzeb można przeprowadzić audyty częściowe, obejmujące tylko wybrane obszary, np. analizę linków przychodzących, szybkość działania strony, itp… Pamiętajmy jednak, że najlepsze efekty daje kompleksowy audyt seo, wykonany przez specjalistę.
Od razu na początku należy dodać, że w ślad za audytem powinno iść wdrożenie zaleceń, czyli tzw. optymalizacja strony. Sam audyt nic nam nie da, co nam po zaleceniach wynikających z audytu, jeżeli nie będziemy gotowi na ich wdrożenie. Wspominam o tym, bo znam wiele przypadków gdy pozycjoner przesyła wytyczne zmian, a właściciel niestety zwleka z wdrożeniem nawet najprostszych zmian.